Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

¨Get 6¨ in 6 Days with 6 Actions [Action Plan]


Η παρουσίαση σε Powerpoint:


Το Σχέδιο Δράσης που παρουσιάζεται παρακάτω αναπτύχθηκε στο πλαίσιο υλοποίησης ενός project στον Ταξιδιωτικό τομέα μέσω Δικτυακού Marketing που αποφάσισα να αναλάβω ξαφνικά και εκτός προγράμματος μια και αξιολόγησα ότι υπήρχε προοπτική για:
- περαιτέρω ανάπτυξη προσωπικού δικτύου
- συνέργειες από συμμετοχή σε ένα τεράστιο παγκόσμιο δίκτυο
- συνεχής πρόσβαση με χαμηλό κόστος σε απεριόριστους προορισμούς
- υψηλό οικονομικό όφελος από την δραστηριοποίηση

Η υπηρεσία που θα προωθούσα μέσω Δικτυακού Marketing ήταν η πρόσβαση σε ένα δίκτυο που προσφέρει VIP ταξίδια στους συνδρομητές σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, αλλά με την προοπτική δημιουργίας εναλλακτικού εισοδήματος σε όσους το επιθυμούν. 
Η δυσκολία στη διαδικασία ήταν ο πολύ περιορισμένος προσωπικός χρόνος που υπήρχε αλλά και η χρονική πίεση για την επίτευξη άμεσων αποτελεσμάτων ώστε να ξεκινήσω τη δημιουργία μιας ομάδας που θα έχει αποτελέσματα.

Αυτό που έθεσα ως στόχο από την πρώτη στιγμή ήταν να μπορέσω να επιτύχω τον ποσοτικό στόχο, που δεν ήταν άλλος εκτός από 6 εγγραφές στον πιο σύντομο χρόνο.
Έτσι αν κι είχα το περιθώριο να πραγματοποιήσω τις εγγραφές σε ένα μήνα ή και περισσότερο, αποφάσισα να κινηθώ γρήγορα και να ολοκληρώσω τη διαδικασία πολύ γρήγορα.

Ο στόχος που έθεσα ήταν απλός και ξεκάθαρα προσδιορισμένος:

6 Εγγραφές σε 6 Hμέρες [¨Getin 6 Days]

Αμέσως μετά έπρεπε να σχεδιάσω τον τρόπο με το οποίο θα κατόρθωνα να φτάσω στο επιθυμητό σημείο, να αποφασίσω δηλαδή τι έπρεπε να κάνω στην πράξη ώστε να φτάσω στον στόχο. Το σχέδιο δράσης στο οποίο κατέληξα και αποφάσισα να υλοποιήσω περιλάμβανε 6 βασικά βήματα, 6 ενέργειες οι οποίες ήταν απλές και εύκολες στην εφαρμογή τους. Το μόνο που έπρεπε να κάνω ήταν να τις εφαρμόσω.

Ενέργεια # 1η: Δημιούργησα μια κατάσταση με πρόσωπα στα οποία είχα άμεση πρόσβαση
Στη λίστα αυτή κατέγραψα τα άτομα που ήρθαν πρώτα στη σκέψη μου και προέρχονταν από το συγγενικό μου περιβάλλον, τους συνεργάτες μου, τους πολύ καλούς μου φίλους, καθώς και όσους γνώριζα ότι πραγματοποιούν πολλά ταξίδια. Η κατάσταση αυτή συμπεριλάμβανε 27 άτομα.   

Ενέργεια # 2η: Προσδιόρισα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των ατόμων που αναζητούσα
Μετά από μια σύντομη επεξεργασία των χαρακτηριστικών της υπηρεσίας κατέληξα ότι τα άτομα που θα επέλεγα από την αρχική λίστα θα έπρεπε:
- Να έχουν εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου
- Να εμπνέουν και αυτοί με τη σειρά τους εμπιστοσύνη σε τρίτους
- Να διαθέτουν τα 280€ της αρχικής συνδρομής εισόδου στο δίκτυο
- Να έχουν ένα σοβαρό κύκλο γνωριμιών
- Να είναι επικοινωνιακοί
- Να έχουν τη δυνατότητα να διαχειριστούν το χρόνο τους όπως αυτοί θέλουν

Ενέργεια # 3η: Επέλεξα να αναθέσω τις παρουσιάσεις σε τρίτο
Ο χρόνος με πίεζε, δεν προλάβαινα να εκπαιδευτώ και επειδή πιστεύω ότι είναι σωστή η πρακτική να αναθέτεις σε τρίτους διαδικασίες που δεν έχεις τις γνώσεις και τη εμπειρία να αναλάβεις, βρήκα τον κατάλληλο άνθρωπο να μεταδώσει τις απαραίτητες πληροφορίες προς τους δυνητικούς χρήστες της υπηρεσίας. Επίσης πρέπει να τονίσω ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος διέθετε και άλλο ένα σημαντικό στοιχείο, ήταν ανά πάσα στιγμή διαθέσιμος ακόμη και όταν του ζητούσα εκτάκτως να γίνει συνάντηση χωρίς να υπάρχει προγραμματισμός.

Ενέργεια # 4η: Πραγματοποίησα τις συναντήσεις άμεσα.
Δεν περίμενα ούτε στιγμή και αξιολογώντας τα άτομα της αρχικής κατάστασης σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που είχα επιλέξει προχώρησα στην τηλεφωνική επικοινωνία και στον καθορισμό των συναντήσεων χωρίς να αναφέρω καθόλου πληροφορίες για το θέμα της συνάντησης. Οι παρουσιάσεις πραγματοποιούνταν μία φορά την ημέρα, συνήθως μεσημέρι ή απόγευμα, ώστε να μην υπάρχει ενόχληση και να ολοκληρώνεται η διαδικασία με τις ιδανικότερες συνθήκες. Ο αριθμός των ατόμων που λάμβαναν μέρος στις συναντήσεις ήταν από 1 έως 4 μέγιστο σε κάθε παρουσίαση. Συνολικά ενημερώθηκαν 9 άτομα σε 4 παρουσιάσεις.

Ενέργεια # 5η: Αξιολόγησα τους συμμετέχοντες σε 3 κατηγορίες
Μετά το τέλος των παρουσιάσεων κάθε συμμετέχων κατατασσόταν σε μία από τις τρεις κατηγορίες:
-1 για αυτούς που ήταν αρνητικοί,
 0 για αυτούς που ήταν αναποφάσιστοι αλλά όχι αρνητικοί,
+1 για αυτούς που δέχτηκαν άμεσα ή ήταν θετικοί αλλά ήθελαν να το σκεφτούν
Από τα 9 άτομα που πήραν μέρος στις παρουσιάσεις οι 4 αξιολογήθηκαν με +1, οι 2 με 0 και οι 3 με -1.

Ενέργεια # 6η: Επικοινωνία για τελική συμφωνία.
Στην 5η ημέρα του στόχου, ξεκίνησα τις προσωπικές επαφές πρώτα από αυτούς που είχαν αξιολογηθεί θετικά και πραγματικά το αποτέλεσμα με επιβεβαίωσε. Οι τέσσερις δέχτηκαν είτε άμεσα είτε με κάποια παρότρυνση. Συγχρόνως, ήρθα σε προσωπική επαφή με τους δύο που είχα αξιολογήσει ως ουδέτερους, προτρέποντας τους να με εμπιστευτούν και να με ακολουθήσουν στην πρόταση που εγώ πρόσφατα είχα επιλέξει. Το αποτέλεσμα ήταν να συμφωνήσει και ο 5ος. Ο δεύτερος από τους δύο ήταν αναποφάσιστος και ήθελε άλλη μια μέρα για να αποφασίσει. Καθώς αξιολόγησα ότι δεν θα συμφωνούσε άμεσα, ανέσυρα από την αρχική κατάσταση άλλο ένα άτομο και επικοινώνησα άμεσα μαζί του.
Την επόμενη ημέρα επειδή αυτός που περίμενα απάντησε ότι θα προχωρήσει αργότερα αφού το σκεφτεί κι άλλο, πραγματοποίησα τη συνάντηση με το 10ο άτομο. Ήμουνα πολύ αισιόδοξος για την εξέλιξη της παρουσίασης και πραγματικά το αποτέλεσμα που είχα σχεδιάσει ήρθε...       

→ 6 Εγγραφές σε 6 Hμέρες με 6 Ενέργειες [¨Getin 6 Days with 6 Actions]

Το Σχέδιο Δράσης που ανέλαβα να υλοποιήσω παρουσιάζεται με απλό και επεξηγηματικό τρόπο στην παρακάτω εικόνα που επίσης σχεδίασα, έτσι ώστε να έχω μια απεικόνιση της ροής ενεργειών που να με καθοδηγεί χωρίς να παρεκλίνω από τον τελικό μου στόχο.

Αυτό που θέλω να τονίσω σ’ αυτή τη σύντομη ανάλυση είναι ότι το παραπάνω σχέδιο δράσης δεν είναι κάτι πρωτοποριακό και δεν το παρουσιάζω σαν να ανακάλυψα τον τροχό. Αυτό που έκανα ήταν απλώς να τον ¨τσουλήσω,¨ γιατί μερικές φορές θεωρούμε κάποια πράγματα αυτονόητα αλλά κανείς δεν μπορεί να εξηγήσει γιατί δεν προχωράμε έστω να προσπαθήσουμε γι’ αυτά. Γιατί π.χ. σκεφτόμαστε να πάρουμε 10 τηλέφωνα σε φίλους και γνωστούς μας μέσα στις επόμενες 3 ημέρες και παίρνουμε τελικά 3 τηλέφωνα σε 1 εβδομάδα; Γιατί ενώ εξαντλούμε την αρχική μας λίστα δεν τη συμπληρώνουμε με νέα ονόματα; Γιατί ενώ λέμε ότι θα πάρουμε τηλέφωνο να συναντηθούμε συγκεκριμένη ημερομηνία καθυστερούμε να καλέσουμε ή δεν καλούμε ποτέ;     

Και γιατί όλοι θα συμφωνήσουμε ότι “Σε μια Δράση αναπτύσσεται πάντα μια Αντίδραση,” αρκεί να σας πω ότι ημέρα Πέμπτη εισήλθα στο δίκτυο, ημέρα Παρασκευή είχα κανονίσει 4 άτομα για παρουσίαση στο γραφείο μου...

Ο επόμενος μου στόχος έχει ήδη αρχίσει να υλοποιείται, δεν γνωρίζω αν θα τον πετύχω, αλλά σίγουρα θα προσπαθήσω γι' αυτό. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου